Menu
Your Cart

MaxxECU RACE / RACE H2O

MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
Ny 1-3 Dage
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O
MaxxECU RACE / RACE H2O

Kom i gang med seriøs tuning med avancerede funktioner

såsom indbygget E-gas, 8 EGT, knock sensor indgange og superhurtig Cortex M3 CPU

funktioner

  • Anti-lag og launch control
  • E-gas
  • Knock kontrol
  • Indbygget bredbånd kontroller
  • Skift-cut og intern log
  • Flexfuel
  • Variabel knast timing
  • CAN-bus
  • Traction control
  • 2 knock sensor
  • 8 indbygget EGT (i ledningsnet)
  • 8 dyserudgange (høj / lav ohms)
  • 8 tændingsudgange
  • 9 ekstra (GND) udgange
  • 2 ekstra (+ 12V) udgange
  • 2 ekstra udgange til E-gas
  • 8 ekstra analoge indgange
  • 4 ekstra digitale / VR-indgange
  • Bluetooth


Tilgængelige motor For MaxxECU RACE

  • Alle 1-12 cylindrede motorer (4-takts)
  • Op til 8 cylindre helt sekventielt
  • Op til 12 cylindre i wasted spark

MaxxECU RACE-indgange

  • Indsugningstemperaturføler (IAT)
  • Kølevandtemperaturføler (CLT)
  • Gasspjældssensor (TPS)
  • Lambda (WBO) sensor. Bruger en sensor, der er direkte tilsluttet ECU'en uden yderligere elektronik. Understøtter Bosch LSU 4.2 og 4.9
  • 2 triggerindgange. VR eller digital. Automatisk detektering af triggerniveau. Signalerne behandles af en helt adskilt processor for maksimal ydelse og immunitet mod interferens
  • 2 ekstra temperatursensorer. Kan bruges som afbrydere eller styring af yderligere funktioner
  • 2 knock sensor
  • 6 ekstra 0-5V indgange. Kan bruges til yderligere sensorer såsom måling af olie / brændstoftryk
  • 4 ekstra digitale indgange, der f.eks. Anvendes til hastighedsfølere (VR / Hall) eller kontakter
  • 8 EGT TYPE-K / N-indgange (1200C / 2200F) i ledningsnet

MaxxECU RACE-udgange

  • 8 peak / hold-dyseudgange. 1-2 høj- eller lav ohm pr. Output. 8A pr. Output
  • 8 tændingsudgange. 5V signal til at drive tændingsmoduler, CDI-enheder eller spoler
  • 9 ekstra udgange med LAV DRIVING til yderligere funktioner. Kan justeres til at styre stort set alt som brændstofpumper, tomgangsventiler. GPO 1-8,10 (2A), GPO 9 (5A)
  • 2 ekstra + 12V Drive-udgange (GPO 15.16) (2A)

  • 4 ekstra el motor udgange (ex E-gas). GPO 11-14 (2A)

MaxxECU RACE teknisk

  • CAN-bus til udvidelsesmoduler, OEM-køretøj CAN, OBDII
  • USB-kommunikation til tuning med MTune
  • Bluetooth til tilslutning til mobile enheder med MDash
  • 8 MB hukommelse til intern logning, op til 1000Hz.
  • Forsyningsspænding 8-22V
  • ARM Cortex-M3 120MHz hovedprocessor. Tre ekstra processorer til håndtering af trigger, dyser og knock detection
  • Opløsning ved tænding: 0,1 grader
  • Opløsning på injektorer: 0,001 ms
  • Opdaterer beregningerne af brændstof og tænding 2000 gange i sekundet
  • Den hurtigste pc-kommunikation på markedet
  • 50Hz samplingsfrekvens på alle EGT-indgange
  • 1000Hz samplingfrekvens på alle analoge indgange
  • Vægt: 880 g
  • 155x195x40mm (inklusive monteringspunkter, eksklusive stik)
9.440 (DKK)
Ex Tax: 7.552 (DKK)

Available Options

We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.